Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:268014
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Informatīva reklāma tiek plaši pielietota ieviešot tirgū jauno produktu.
Reklāmai jābūt patiesai un savlaicīgai. Produktā jābūt tām īpašībām, kuras ir akcentētas reklāmas ziņojumā, jo klients, pirmkārt, meklēs piedāvātā produktā/pakalpojumā tieši to, uz ko ir likts akcents reklāmā. Savādāk, reklāmai būs pretējais efekts. Tā nostrādās par sliktu uzņēmumam. Manīts klients stāstīs paziņam par uzņēmuma darbības mīnusiem. [„Tūrisma un viesmilības industrija”, sastād. Maija Rozīte, Starptatiskā tūrisma augstskola,1996,738.lpp]

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1238043
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas mērķis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/268014

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties