Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:626773
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ministru kabineta 2005.gada 20.septembra noteikumi Nr.725 „Noteikumi par obligātajām nekaitīguma un marķējuma prasībām uztura bagātinātājiem un uztura bagātinātāju reģistrācijas kārtību” (21., 21-1.pkt.) nosaka, ka uztura bagātinātāju reklāmā nedrīkst izvietot vai lietot norādes vai atsauces par to, ka uztura bagātinātājsnovērš saslimšanu, ārstē vai izārstē slimības, vai atsauces uz šādu iespēju un nedrīkst ietvert jebkādas tiešas vai netiešas atsauces par to, ka līdzsvarots un daudzveidīgs uzturs nespēj nodrošināt pietiekamu uzturvielu daudzumu, kā arī Ministru kabineta noteikumi izvirza prasību, ka atļauts reklamēt tikai tos uztura bagātinātājus, kas ir iekļauti Pārtikas un veterinārā dienesta reģistrā.
Ministru kabineta 2008.gada 26.maija noteikumi Nr.370 „Noteikumi par mākslīgajiem maisījumiem zīdaiņiem un mākslīgajiem papildu ēdināšanas maisījumiem zīdaiņiem” (28.pkt.) nosaka reklāmas prasības pārtikas produktiem, kas paredzēti zīdaiņiem.
Ministru kabineta 2007.gada 3.jūlija noteikumi Nr.458 „Komersantu – darbiekārtošanās pakalpojumu sniedzēju – licencēšanas un uzraudzības kārtība” (24.13.pkt.) nosaka prasības darbiekārtošanās pakalpojumu reklāmās obligāti norādāmajai informācijai par komersanta firmu, reģistrācijas numuru un darbības vietas adresi, kā arī licences reģistrācijas numuru.
Ministru kabineta 2006.gada 6.jūnija noteikumi Nr.452 „Datorspēļu izplatīšanas noteikumi” (23.pkt.) nosaka prasības attiecībā uz datorspēles reklāmā sniedzamo informāciju, tai skaitā, brīdinājuma uzrakstu, ka "Datorspēle var izraisīt atkarību. Ja radusies atkarība vai citi veselības traucējumi, lūdziet padomu ģimenes ārstam!".
Par reklāmas noteikumu ievērošanu ir atbildīgs gan reklāmas devējs, gan reklāmas izgatavotājs, gan reklāmas izplatītājs.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/626773

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties