Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:129867
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir Reklāmas kampaņu stratēģija un taktika?
Reklāmas kampaņu un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir patiesi svarīgs posms reklāmas kampaņas plānošanas procesā. Pirms izstrādāt reklāmas kampaņas un komunikāciju stratēģiju, ir nepieciešams noteikt reklāmas mērķus.
Izstrādājot reklāmas kampaņas stratēģiju, ir jāpieņem stratēģiskie lēmumi par:
Reklāmas izgatavošanu;
Mēdiju izvēli;
Jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija.
Reklāmu veidotāji mēdz teikt, ka „pirms dodies kādā virzienā, vispirms izlem kurā”. No šī teiciena izriet tas, ka reklāmas stratēģija arī ir šis virziens, kurā sāks darboties reklāmas veidotāji. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņu izstrāde, mediju analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/129867

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties