Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:725041
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    3
1.1.  Situācijas analīze    3
1.1.1.  Problēmas aktualitātes pētījums    3
1.1.2.  Mērķauditorija    3
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    4
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    4
1.1.5.  SWOT analīze    4
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    5
1.2.1.  Mediju plāns    5
2.2.2.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    5
2.  Reklāmas budžeta plāns    6
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Situācijas analīze
1.1.1. Problēmas aktualitātes pētījums
Latvija ir ātri augoša valsts, kurā cilvēki cenšas tikt līdzi straujajai attīstībai. Tas diemžēl rada tādas problēmas, kā:
Laika trūkums;
Stress;
Neuzmanība pret apkārtējiem cilvēkiem, īpaši – bērniem.
Ļoti daudzās ģimenēs vecāki ir pārņemti ar savu darbu un nevelta pietiekami daudz laika saviem bērniem. Tā rezultātā attiecības starp ģimenes locekļiem, konkrēti, bērniem un vecākiem, izveidojas saspīlētas vai vienaldzīgas. Bērni vēlas runāt ar vecākiem, vēlas saņemt uzmanību, bet nereti uz kārtējo sarunas uzsākšanas mēģinājumu saņem tādas atbildes, kā, piemēram:
„Piedod, man tagad nav laika.”
„Tagad, nē!”
„Parunāsim vēlāk!”
„Liec man mieru!” u.tml.
Problēma: Vecāki bieži vien neieklausās savos bērnos un nedod tiem iespēju izteikties, paust savas emocijas, jūtas.
1.1.2. Mērķauditorija
Reklāma vērsta uz vecākiem un topošajiem vecākiem, pedagogiem, sociālajiem darbiniekiem. Arī uz pusaudžiem, kam ģimenē ir jaunāks brālis vai māsa. Uz cilvēkiem, kas vēlas, lai viņu ģimenē valdītu harmonija un saskaņa. Mērķauditorija koncentrēta uz galvaspilsētas Rīgas iedzīvotājiem, kā arī citu pilsētu iedzīvotājiem, ko kā zināms, tieši pilsētās vide visbiežāk rada stresu un laika trūkumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņas plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/725041

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties