Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:126004
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas mērķis un uzdevumi. SIA „Dimants” pēdējos 3jos mēnešos piedzīvo pārdošanas apjomu kritumu. Pēc pētījuma tika konstatēts, ka kritums ir saistīts ar mērķa grupas daļas priekšroku produkcijas piegādei viņu atrašanās vietā (mērķa grupa savas pastāvīgas aizņemtības dēļ arvien biežāk izvēlas juvelierizstrādājumu tirgotāju produkciju), iespējamo informācijas trūkumu par sezonas aktualitātēm pastāvīgiem klientiem un iespējamo informācijas trūkumu par uzņēmumu (tā atrašanās vietu, darbības virzienu) potenciālajiem pircējiem. Tas, ka pircēji arvien retāk izvēlas SIA „Dimants” produkciju, liecina arī par firmas prestiža kritumu. Tāpēc turpmākā gada laikā SIA „Dimants” plāno realizēt reklāmas kampaņu, kuras mērķis būs - palielināt pārdošanas apjomus vismaz līdz tā laika līmenim, kad pārdošanas apjomi bija stabili (kas nodrošināja uzņēmumam pastāvīgu peļņu) turpmākā gada laikā, piesaistīt jaunus klientus no mērķa segmenta grupas un vairot firmas prestižu. Līdz ar to reklāmas kampaņas uzdevumi ir :
Pārliecināt uzņēmuma klientus biežāk izvēlēties tieši SIA produkciju. Šie pircēji SIA produkciju pērk retos gadījumos vai izvēlas konkurentu preci. Uzdevums ir padarīt pietuvināt viņus lēmumam pirkt (padarīt īsāku lēmumu pieņemšanas procesu) un pārliecināt izvēlēties tieši „Dimants” produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1119971
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņas izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/126004

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties