Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:156121
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tomēr šāds definējums nebūtu derīgs vēl gadsimtu atpakaļ, kad reklamēšanās process norisinājās savādāk. Kaut arī darbojusies savādāk, pati reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstams jau ļoti sen. Reklāmas pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Tā kā reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāmas attīstība ir atkarīga no dažādiem faktoriem. Kā galvenie minami sociāli ekonomiskie apstākļi, tomēr svarīgi ir arī tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus apstākļi.
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei u.c. prioritātēm). Reklāma ir tieši tā mārketinga daļa, kas atšķirībā no citiem biznesa elementiem, ir visvairāk pakļauta sabiedrības modrajai acij. Reklāma darbojas kontroles, regulējumu un likumu grožos, un piedevām tā ir pakļauta sabiedrības komentāriem un kriticismam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156121

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties