Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:473100
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomikas vēsturnieks Deivids Poters par reklāmu raksta: “Reklāmu šodien var salīdzināt ar tādiem seniem institūtiem kā skola un baznīca tās sociālās ietekmes lieluma ziņā. Tā dominē medijos, tā ir izlietojusi spēkus, veidojot populāros standartus, un tā tik tiešām ir vien no ierobežotām institūciju grupām, kam pieder sociāla kontrole.”
Pēc autores domām reklāma ir informācija un pārliecināšana caur masu komunikāciju. Reklāma informē par produktu, pārliecina izdarīt noteiktu lēmumu (parasti nopirkt konkrēto preci), atgādina, pievieno precei vērtību. Reklāma piedāvā cerību uz lielāku naudu vai labāku darbu, drošību pret novecošanos un slimībām, popularitāti un personīgo prestižu, lielāku komfortu, sociālās priekšrocības, lielāku prieku un labāku veselību. Reklāma uzsver nevis pašu produktu, bet labumus, ko no tā varētu gūt pircējs. Reklamētājs piedāvā nevis kosmētiku, bet skaistumu, valdzinājumu un cerības, nevis mašīnu, bet komfortu un prestižu, ko tā sniedz pircējam.
Katrā gadījumā reklāma un sabiedriskās attiecības darbojas noteiktu interešu grupu vai indivīdu interesēs. Var piekrist D. Ogilvijam (Ogilvy), ka “reklāma ir ļauna tikai tad, kad tā reklamē sliktas lietas”, attiecinot šo izteikumu arī uz PR darbību sabiedrībā.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un sabiedriskās attiecības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/473100

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties