Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:183285
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv ļoti dažādas reklāmas definīcijas. Vieni cilvēki interpretē reklāmu kā pozitīvu parādību, kura efektīvi ietekmē gan sabiedrību, gan ekonomiku. Citi uzskata, ka reklāma ir manipulācijas sinonīms un tā negatīvi ietekmē cilvēkus. Ir skaidrs, ka reklāma nav viennozīmīga un katram cilvēkam ir tiesības izteikt savu viedokli.
Formālās reklāmas definīcijas skan šādi:
Reklāma ir apmaksāta, nepersonalizēta komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informāciju, izplatot to ar masu informācijas līdzekļu starpniecību ar mērķi piesaistīt kaut kam auditorijas uzmanību vai arī to ietekmēt.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus.
Izanalizējot iepriekš minētas reklāmas definīcijas, var izdalīt dažus punktus, kuri raksturo reklāmu: apmaksāta, nepersonalizēta, komunikācijas izpausme, caur masu medijiem, domāta konkrētai mērķauditorijai.
Ziņas pa reklāmu sastopamas jau pirmatnējos rakstiskajos vēstures dokumentos. Veicot izrakumus Vidusjūras valstu teritorijā, arheologi atrada izkārtnes ar informāciju par dažādiem noteikumiem un piedāvājumiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1230788
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās ietekmēšanas līdzeklis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/183285

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties