Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:918673
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pieņemsim, ka uzņēmuma līdzšinējā gada peļņa ir 15 000 Ls un mērķis ir, ieguldot reklāmas pasākumos 4000 Ls, ilgtermiņā panākt 30% izaugsmi, jeb + 45000 Ls, respektīvi, pēc diviem gadiem gadā uzņēmumam jābūt 19 500 Ls lielai peļņai. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir mazs, tad tajā strādā 3 cilvēki – direktors=grāmatvedis, mārktinga speciālists=pārdevējs un kurjers jeb sagādnieks, kurš piegādā pasūtītās datorspēles.
Pirms reklāmas izveides ir jāsāk ar tirgus izpēti. Jānosaka tirgus lielums, konkurenti, to piedāvāta produkcija, veidotās akcijas, reklāmas, cenas, klientu loks, mājaslapas, pakalpojuma kvalitāte, pircēju atsauksmes, internet pieejamība un citi faktori. Nākamais solis ir noteikt mērķaudotoriju, uz kuru reklāma tiks orientēta, tie var būt dažāda vecuma, dažādās pilsētās. Aktīvākie datorspēļu spēlētāji ir cilvēki vecumā no 3 – 20 gadiem, bet pircēji ir to vecāki, tapēc, lai noteiktu cenu, ir jāzin +/- vidējie nodarbināto laužu ienākumi.
Uzņēmumam jādarbojas internet vidē, tātad tam jābūt internet veikalam ar labi saprotamu un pārskatāmu mājaslapu, bet ja tās nav, tad izmantojot piemēram http://www.ecube.lv pakalpojumus, to iespējams izveidot.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties