Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:622121
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

-- Abstraktā klase "figūra" - neveidojam tieši šīs klases objektus, bet veidojam objektus
-- no tās atvasinātajām klasēm
deferred class FIGURE
feature
-- nākamās četras klases ir abstraktas, tāpēc katras atvasinātas klases objektiem laukumi, perimetri,
-- smaguma centri un nobīdes par vektoru tiek rēķinātas savādāk
getArea: REAL is deferred end
getPerimeter: REAL is deferred end
getGravity: POINT is deferred end
getVector(p: POINT) is deferred end
end

Punktu klase

class POINT
inherit SINGLE_MATH
create make_xy
feature
-- Punkta koordinātes
x,y: REAL
-- Funkcija, kas aprēķina attālumu no punkta līdz citam punktam
getLength(p1:POINT): REAL is do
Result := sqrt((x - p1.x)^2 + (y - p1.y)^2)
end
-- Nobīde par vektoru
translate(a,b:REAL) is do x:=x+a; y:=y+b end…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Programmēšanas valodas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/622121

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties