Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:184403
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ne vienmēr žurnālists ir varējis paust sabiedrībai to, ko patiesībā vēlējies, bet mūsdienās šādu ierobežojumu no valsts puses ir ļoti mazs, vairāk ierobežojumi ir darba vietas radīti. Mediju darbība ir kļuvusi par nozīmīgu problēmu ir pietiekami daudz pierādījumu tam, ka tiešsaistes plašsaziņas līdzekļos vietas ir integrēt saturu, kas it kā ir paredzēts, lai izpildītu profesionālo pienākumu sniegt informāciju.
Trīs tiešsaistes žurnālistikas problēmas faktori:
Vairums tiešsaistes plašsaziņas līdzekļos zaudē naudu. Reklāmas nekad nav bijušas naudas veidotājas tiešsaistē un vairums reklāmdevēju turpinās piešķirt tikai nelielu daļu no viņu mediju budžeta internetā. Sponsorēšana rada bažas daudziem žurnālistiem par autonomiju, jo iespējams sponsors iesaistās, lai noteiktu tiešsaistes veidu un saturu.
Organizatoriskā struktūra- personāls tiešsaistes ziņu telpās parasti ir mazs salīdzinājumā ar to tradicionālos mediju kolēģiem, un tirdzniecības un redakcionālo darbinieki var strādāt ne tikai tiešā tuvumā, bet gan kopā, lai izstrādātu saturu, kas dos labumu sponsoram.
Autonomiju grauj komerciālais spiediens.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties