Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:181596
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Esmu iepazinies ar vairākiem rakstiem, kas pieejami Latvijas internetā un presē, kā arī ārvalstu internetā. Vēlos pievērst uzmanību gan korporatīvā tēla veidošanai, gan profesionālā tēla veidošanai.
Sākšu ar Vinetas Grigānes rakstu „Vai vilkt pie uzvalka kedas?! Jeb korporatīvā identitāte ir uzņēmuma gaume” (žurnāls „Office manager”, Nr.3, 2008.gads). Rakstā tiek izklāstīta viedoklis par to, kāpēc jādomā par korporatīvo tēlu. Ja salīdzinām uzņēmuma korporatīvo identitāti ar cilvēka garderobi – viegli var saprast, kas ir tās lietas, kas savstarpēji jāsaskaņo un jāietur vienā stilā. Stils jāizvēlas jau pirms logotipa izstrādes. Kad stils ir noteikts, jāsāk izvēlēties „sejai” piestāvošas lietas - vizītkartes, veidlapas u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Profesionāla tēla veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/181596

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties