Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:763271
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt “ASOS” saskaras ar tādām produktu piegādes problēmām, kā cilvēku kļūdas. Tiek sniegta nepietiekama vai nepareiza informācija par sūtītāju vai saņēmēju, līdz ar to tas var izraisīt preces aizkavēšanos vai nozušanu. Piemēram, preci nosūtīta saskaņā ar norādītajiem datiem, taču nepareizas sniegtās informācijas dēļ tā tika nosūtīta uz nepareizi norādīto vietu. Šādos apstākļos informācija par izsekošanu ir noderīga, tāpēc “ASOS” var pāradresēt sūtījumu paredzētajam adresātam. Patērētājiem būtu jāzina paredzamais piegādes laiks un atbilstoši jāseko pirkumiem.
Sniedziet priekšlikumus izvēlētajam Latvijas interneta veikalam un starptautiskajai e-komercijas platformai par piegādes procesa pilnveidošanas iespējām.
• Priekšlikums “ASOS” interneta veikalam - Veikt piegādi arī caur pastu, kā arī veikt piegādi caur dažādiem pakomātiem, piemēram, “Omniva”, “DPD”, “TNT”, “DHL”, utt., tā, lai klientiem ir izvēles iespējas, un iespēja izvēlēties sev ērtāko un pieejamāko variantu.
• Priekšlikums “AliExpress” - Dot klientiem iespēju uzzināt aptuveno piegādes laiku, kad prece nonāktu līdz gala mērķim, piemēram laika posmā no 1.septembra līdz 8.septembrim. Kā arī dažādot piegādātājus, izmantojot arī kurjerus, kuri preci nogādā arī līdz pakomātiem, nevis izmantot tikai pasta pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1380845
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajās e-komercijas platformās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/763271

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties