Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:225512
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tēla diferenciācija – Pircēji dažādi reaģē uz uzņēmumu un zīmola tēlu. Identitāte ietver veidus, kā uzņēmums cenšas identificēt vai pozicionēt sevi vai savu produktu, savukārt tēls ir veids kā sabiedrība uztver uzņēmumu vai tā produktus. Tēlu ietekmē daudzi faktori un uzņēmuma spēkos nav to ietekmēšana. Lai tēls būtu efektīvs, tas ir jāpopularizē ar visām iespējamām komunikācijas metodēm un saskarsmi ar zīmolu, ieskaitot logo, medijus un īpašus notikumus.
Jans Lintons darbā „Mārketinga diferencēšanas piemēri” apraksta ar kādiem resursiem uzņēmums var panākt diferencēšanu.
Tā kā diferencēšana ir mārketinga paņēmiens, kas vērsts, lai uzņēmumi apmierinātu īpašas vajadzības dažādiem tirgus sektoriem, attīstot dažādus produktu piedāvājumus vai versijas par katru, nevis censties aptvert visas nozares ar standarta produktu, tāpēc, lai izveidotu spēcīgu mārketinga diferenciāciju, tad ir svarīgi koncentrēties uz iezīmēm, kuras nav viegli atkārtot.
Sniegums
Datoru programmatūras ražotāji, piemēram, piedāvā dažādas versijas programmu: profesionāliem, klasiskajiem lietotājiem un izglītības lietotājiem, pievienojot vai atņemot funkcijas katrai versijai. Piemēram, ražotāji mājas tīrīšanas produktiem izveido dažādas versijas ar īpašiem uzdevumiem, piemēram, grīdas tīrīšanai, mēbelēm, logiem vai virtuvēm. Produkti mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības, piemēram, tīrīšanas efektivitāti, vērtību vai saudzību pret vidi. Bieži vien produktu mērķis ir izveidot dažādas versijas, ar niecīgām izmaiņām bāzes produktā. Savukārt tirgotājiem ir svarīgi izveidot dažādus mārketinga ziņojumus, lai uzsvērtu ieguvumus, kas patiks katram tirgus sektoram.
Cena –
Diferencējot produktu ar cenu, tas ļauj uzņēmumam panākt dažādas izmaiņas preces statusā, kas var balansēt no budžeta līdz luksusa līmenim. Lai izveidotu dažādas cenu versijas, uzņēmumi var piedāvāt to pašu produktu dažādā iepakojumā, izplatīt to pašu produktu, izmantojot dažādus kanālus, vai piedāvāt atlaides vairākiem pirkumiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1329910
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta pozicionēšanas būtība - diferencētais mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/225512

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties