Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:400984
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc tam nepieciešams iesaiņojumu saskaņot ar ārējiem faktoriem cenu un reklāmu. Iesaiņojumu nepieciešams testēt ar inženiertestu, kas parāda atbilstību standartiem, drošībai. Vizuālais tests parāda gaumības atbilstību, ārējo izskatu, elementu harmoniju, informācijas uzskatāmību. Pārdevēja tests novērtē iesaiņojuma pievilcību no tirgus virzības skatu punkta. Pircēja tests parāda iesaiņojuma atbilstību pircēja galvenajām vajadzībām .
Iesaiņojuma kritērijiem jāatbilst izskatam, lai piesaistītu pircēju, aizsardzībai, lai tas neradītu draudus apkārtējiem un nebojātos, funkcionalitātei, lai tas dotu pēc iespējas lielāku vajadzību apmierināšanu nezaudējot pamatfunkciju pildīšanas kvalitāti, izmaksām, lai nebūtu pārāk lielas izmaksas, un neatkārtojamībai, lai tas būtu jauns un nebijis iepakojums, nelīdzinātos pārējiem. Septiņos gadījumos tirgotājiem nepieciešams pilnveidot vai veidot iepakojuma dizainu: tas jāveido, kas tiek izveidots jauns produkts vai veids; tiek atjaunots novecojušais iesaiņojums, produkta funkcionalitātes vai simbolisko ieguvumu maiņa; mainot mērķa tirgu; kad nepieciešams samazināt izmaksas iepakojumu sadaļā; kad likumdošanas un standartu izmaiņas pieprasa izmainīt iepakojumu; kad ir pieejama jaunas iepakojumu tehnoloģijas, kas ir efektīvākas .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,37 €
Materiālu komplekts Nr. 1334327
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, iesaiņojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400984

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties