Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,60 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,39
Pirkt
Identifikators:775420
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

4. KONKURENTSPĒJĪGAS PRIEKŠROCĪBAS
Uzņēmuma konkurences priekšrocības ir tādas priekšrocības, kādas ir uzņēmumam pār savu konkurentu vai konkurentu grupu noteiktā tirgū, stratēģiskājā grupā vai nozarē.
Zināms, ka mūsdienās internetu un televīziju, it īpaši Rīgā, piedāvā daudz dažādas kompānijas. Patērētājs staigā no viena pakalpojuma sniedzēja pie otra, meklēdams, ko labāku, bet rezultātā saprot, ka tā īsti ne ar ko tie pakalpojumi neatšķirās. Tad rodas jautājums, kas varētu būt tāds, kas noturētu klientu uzņemumā „IZZI”? Manuprāt, uzņemumam ir viena konkurējoša priekšrocība, ko tas īsti nereklamē un tur noslēpumā. Tā ir individuāla pieeja katram klientam, ko uzņemums piekopj, taču nepopularizē un nereklamē to. Ja pats produkts vairāk vai mazāk ir līdzvērtīgs ar konkurentu piedāvāto, tad uzņemums varētu vinnēt, ieviešot individuālu apkalpošanas sistēmu, ko ikviens klients novērtētu. Šādu sistēmu, protams, būs pagrūti izstrādāt, lai ta nepartaptu par haosu. Taču pēc savas pieredzes zinu, ka klients novērtē uzņēmumu, ja tas ar viņu strādā personīgi, izvērtējot konkrētu situāciju, nevis kā robots, kam uz visu ir tikai viena atbilde.

5. MĀRKETINGA PĒTĪJUMI
Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu apkopošana un analīze par visām mārketinga interesējošām jomām- cenu politiku, reklāmas efektivitāti, veiksmīgākiem sadales kanāliem, esošajiem konkurentiem tirgū u.c. Tas apskata patērētāju uzvedības īpatnības, priekšroku, vajadzību un interešu savdabīgumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1335625
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta dzīves cikls”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/775420

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties