Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:241496
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kellogg’s kompānija savā interneta mājas lapā ieviesa iespēju katram izveidot savu Special K tievēšanas plānu, kurā norādīts, ko ēst attiecīgās ēdienreizēs. Mājas lapā tika ievietoti ekspertu ieteikumi, kā ēst, sportot, kā arī to cilvēku, kas ar Special K palīdzību ir nometuši svaru, viedokļi. Tika uzlabots gan pārslu, gan graudaugu tāfelīšu iepakojums, ieviestas jaunas garšas (šokolādes, melleņu, vaniļas, kanēļa, jogurta u.c.). Special K zīmols tika papildināts ar jaunām precēm – vafelēm, krekeriem, dzērieniem. Tādā veidā Kellogg’s Special K vēl joprojām ir nopērkams tirgū. Par krituma stadiju saistībā ar Special K produktiem nevar spriest, jo šie produkti vēl joprojām tiek aktīvi pirkti, iespējams, ka ne tik aktīvi kā iepriekš, bet jūtams realizācijas apjoma samazinājums vēl nav piedzīvots, jo cilvēku vēlme ievērot veselīgu dzīvesveidu nemazinās. Kellogg’s kompānijas peļņa pēdējos gados gan no Special K zīmola, gan citiem ir tikai pieaugusi.5
Pašreizējos ekonomiskās krīzes apstākļos Kellogg's apzinājās, ka tā piedāvāto pārslu cena ir lielāka par konkurentu un veikalu privāto zīmolu cenām. Tā vietā, lai nolaistu cenu un to uzsvērtu komunikācijā, zīmols radoši parādīja, ka vienas brokastis var izmaksāt tikai 10 pensus.6 Tādā veidā Kellogg’s kompānija veicināja produktu realizācijas apjoma pieaugumu nesamazinot cenas. Pēdējā gada laikā, neskatoties uz globālo ekonomikas krīzi, Kellogg’s peļņa ir pieaugusi, tātad uzņēmums ir izvēlējies pareizu stratēģiju, kā pārdot savus produktus nesamazinot to cenu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta dzīves cikla analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/241496

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties