Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:526599
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Iekšējā tirgū mārketinga lēmumu pieņemšana produkcijas sadalē nav viegla. Problēma izvēlēties piemērotākos kanālus preču kustībai sarežģās kad pieaug valstu skaits, kurās kompānijas aprēķina piegādāt savu preci. Starp firmām nepieciešams mācēt orientēties sistēmas sadalīšanas labirintos, kuri jau pastāv vai iespējams ir radīti tajā vai citā valstī.
Kanālu izvēlē starptautiskā kompānija var vadīties pēc savas izpratnes. Firmai, kas pamatā orientēta uz ražošanu un kurai pieder vairāki uzņēmumi dažādās pasaules malās, lēmumi par preču kustību acīmredzot sadalīsies pēc materiāli tehniskās piegādes iespējām, pēc mārketinga izdevīguma. No otras puses, kompānijai, kura orientēta uz mārketingu, būs cits problēmas risinājums. Tāda kompānija centīsies izrādīt labākās mārketinga iespējas, izstrādās noieta sistēmu, pēc tam noteiks izstrādājumu vienību izvietošanas vietas, lai vislabāk sasniegtu mārketinga mērķus.
Labi attīstītā un organizētā tirgū mārketinga speciālists var atrast dažādu preču kustības kanālu variantus. Lielākoties produkcijas piegādes gadījumos starptautiskā mērogā preces šķērso robežas, tāpēc jāizstrādā tāda struktūra, kura nodrošina fizisku preču pārvietošanos, ieskaitot tiesību nodošanu starpniekiem vai patērētājiem citās valstīs. Tāpēc pareiza sistēmas izvēle preču kustībai ievērojami sarežģās, kļūdas dārgi maksā. Kad pārdevējs saskaras ar tirgus pretējām prasībām un realizācijas apstākļiem, viņš pārstāj nereti saprast kāda rīcība viņam būtu vislabākā.1

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkcijas sadales starptautiskie kanāli”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/526599

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties