Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:587228
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pētnieki izmanto novērošanas metodi kopā ar citām informācijas iegūšanas metodēm. Piemēram, ar tādu metodi kā aptauja.
Aptauja (angliski: survey research) – tā ir primāro datu iegūšanas veids, lai iegūtu informāciju par pircēju zināšanām, informētību, uzskatiem, kā arī par to, kam pircēji atdotu priekšroku tai vai citā situācijā. Bez tam ar aptaujas palīdzību ir iespējams noskaidrot pircēju uzvedības īpatnības. Aptauja kā metode vislabāk noder tad, kad ir nepieciešams savākt tā saucamo aprakstošo informāciju. Aptaujas iedalās strukturētajās un nestrukturētajās aptaujās .Strukturētajās aptaujās pielieto standartizētu jautājumu kopu, kuru uzdod visiem aptaujājamiem bez izmaiņām. Nestrukturētajās aptaujās intervētājs var uzdot kādu izmēģinājuma jautājumu, kā arī formulēt nākošos jautājumus atkarībā no saņemtajām atbildēm uz iepriekšējiem jautājumiem.
Eksperiments kā mārketinga pētījumu metode (angliski: experimental research) nozīmē primāro datu iegūšanu, izdalot salīdzināšanai vairākas cilvēku grupas un kontrolējot šo grupu pārstāvju reakciju dažādās situācijās uz dažādu mainīgo lielumu izmaiņām.
Eksperimenta gaitā tiek veidotas grupas no līdzīgiem cilvēkiem, uz kuriem iedarbojas līdzīgi faktori, taču kurām dod atšķirīgus uzdevumus un pēc tam vēro atšķirības šo cilvēku reakcijā. Tādējādi eksperimenta ceļā izpaužas noteiktas cēloņsakarības, kuras mārketinga pētnieki var izmantot secinājumu izdarīšanai. Mārketinga pētījumu veikšanā svarīgi ir izvēlēties vispiemērotāko kontaktēšanās ar auditoriju metodi. Šādas metodes ir vairākas: pasts; telefons; personīgi kontakti un internets.7

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,01 €
Materiālu komplekts Nr. 1239767
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Problēmas analīze; darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus/mārketinga pētījumā; pētījuma dizaina izveides pamati”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/587228

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties