Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:600254
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lemjot par formu, kādā produkts tiks pārdots ārzemēs, firmai jāapskata trīs faktoru grupas: 1) mērķa tirgus (tirgi), 2) produkts un tā īpašības, un 3) firmas raksturīgās pazīmes, kā, piemēram, resursi un politika. Lielākajai daļai uzņēmumu galvenais jautājums, kas izšķir pa labu vai sliktu adaptācijai, ir sekojošs - vai ieguvums ir ieguldīto līdzekļu vērts. Lielākajā daļā uzņēmumu, produkta modificēšanas izdevumus iegrožo. Produktu adaptācijas pētījumi norāda, ka lielāko daļu produktu ir nepieciešams piemērot starptautiskam tirgum vienā vai otrā veidā. Izmaiņas parasti skar iepakojumu, mērvienības, etiķetē, produkta īpašības, lietošanas instrukcija un mazākas izmaiņas tiek veiktas logotipā un brendā.
Nepastāv universāls adaptācijas jautājuma risinājums. Daudzas firmas formulē lēmuma-atbalsts sistēmas, lai palīdzētu produkta adaptācijā, un dažas apspriež katru situāciju atsevišķi. Visiem produktiem ir jāatbilst dominējošajiem vides apstākļiem, kurus tirgus neietekmē. Tas attiecas uz tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimatiskajiem apstākļiem tirgū. Tālākie adaptācijas lēmumi tiek pieņemti, lai vairotu eksportētāju konkurētspēju tirgū. Tas tiek panākts, pieskaņojot konkurējošus piedāvājumus, rūpējoties par pircēja vēlmēm, un sastopoties ar lokālās izplatīšanas sistēmas prasībām.
Tāpat adaptācijas lēmumam ir jābūt novērtētam kā laika un tirgus līdzdalības funkcija. Jo vairāk eksportētāji iemācās par vietējā tirgus raksturlielumiem atsevišķos tirgos, jo vairāk tie spēj konstatēt līdzības un, tā rezultātā, standartizēt mārketinga pieeju, sevišķi līdzīgu tirgu starpā. Šis ieskats tirgū dos eksportētājiem leģitimitāti ar vietējiem pārstāvjiem izstrādāt vienotu izpratni par kopējas standartizācijas pakāpes pārākumu pār adaptāciju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1327968
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/600254

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties