Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:333135
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lēmumu par adaptāciju ietekmējošie faktori?
Lemjot par veidu, kā produkts tiks tirgots ārzemēs, uzņēmumam vajag apsvērt trīs veidu faktorus:
1. mērķa tirgus;
2. produkts un tā raksturlielumi;
3. uzņēmuma resursu un politiskie raksturlielumi.
Vairumam uzņēmumu, galvenie jautājumi kas saistīti ar adaptāciju ir vērsti uz izmaksām, kas saistītas ar produkta pielāgošanu, krājumu kontroli, apkalpošanu, kā arī izpētes izmaksām, piemēram, noskaidrojot visraksturīgākās pazīmes. Vairumam uzņēmumu, produktu adaptācijas izmaksām vajag būt mērenām. Praktiski, izdevumi ir mēreni tikai tad, kad plānotās pārmaiņas ir apdomātas un iedarbīgas. Tāpēc lēmums par adaptāciju galvenokārt ir atkarīgs no izmaksām. Ja plānotās izmaksas ir ļoti augstas, produktu adaptācija tiek noraidīta.
Produkta adaptācijas zinības parāda ka vairākums produktu, tos ieviešot jaunos tirgos, tomēr mazāk vai vairāk tiek izmainīti. Izmaiņas parasti notiek iepakojumam, vienības izmēram jeb lielumam, marķējumam, produkta sastāvdaļām un īpatnībām, lietošanas instrukcijām, kā arī dažos gadījumu logo un brendu nosaukumos.
Daudzi uzņēmumi veido lēmumu atbalsta sistēmas, lai sekmētu produktu adaptāciju un dažas apsver katru situāciju patstāvīgi. Visiem produktiem jāatbilst pastāvošajiem vides stāvokļiem, kurus tirgus nevar kontrolēt. Tas attiecas uz juridiskajiem jeb tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimata stāvokļiem tirgū. Tālāk adaptācijas lēmumi ir saistīti ar konkurētspēju tirgū. Saistībā ar konkurentiem adaptācija notiek, piemēram, pielīdzinoties konkurentu piedāvājumam, piešķirot klientiem priekšrocības utt.
Adaptācijas lēmumus ietekmē arī laika un tirgus sarežģījumi. Vairums eksportētāju saskaras dažādām vietējo tirgu raksturīgākajām pazīmēm, kurām nepieciešams pielāgoties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1329455
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/333135

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties