Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:965809
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Atšķirīgi preču dzīves cikla modeļi ir saistāmi ar stilu, modi un aizraušanos (skat 2.attēls. Realizācijas apjoma un peļņas cikliska maiņa atkarībā no stila, modes un aizraušanās). Stils ir viens no raksturīgākajiem paņēmieniem cilvēka jūtu un vēlmju izteikšanai. Reiz izstrādāts, tas zināmos laika periodos parādās, tad atkal pazūd.
Realizācijas apjoma un peļņas cikliska maiņa atkarībā no stila, modes un aizraušanās
Mode ir noteiktā laikā un vidē valdoša gaume attiecībā uz apģērbu, sadzīves priekšmetiem, mūziku u.c. Tās attīstībai ir četras stadijas:
• Ekskluzīvā stadija – šajā stadijā jauno produktu iegādājas atsevišķi pircēji, kas interesējas par visu jauno un vēlas atšķirties no pārējiem. Jauno produktu ražo atsevišķi uzņēmumi;
• Sacensības stadija – šajā stadijā aizvien jauni un jauni patērētāji sāk interesēties par parādījušos produktu, uzsākot sacensību ar modes līderiem. Jauno produktu sāk ražot arvien vairāk uzņēmumu;
• Lejupslīdes stadija – šajā stadijā patērētāji sāk novērsties no produkta, kas bijis modē, un pārorientējas uz jaunu izstrādājumu.
Aizraušanās ir modes parādība, kas zibenīgi adaptējas starp nedaudziem patērētājiem, ātri sasniedz maksimumu, taču tikpat ātri izzūd. Šāda veida jauni produktu dzīves cikls ir ļoti īss, tos galvenokārt iegādājas cilvēki, kas dažādu iemeslu dēļ vēlas atšķirties no pārējiem.11

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preces dzīves cikla posmi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/965809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties