Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:511382
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma iekšienē nav vajadzīgas SA.
Lai uzņēmums spētu būt atvērts pret klientiem ir jābūt lieliskam kontaktam darbiniekiem ar vadību, kā arī citiem darbiniekiem. Jo saliedēts kolektīvs ir spēks, kas kopā rada lielisku ārējo tēlu.
SA speciālistam komunikācija ar darbiniekiem ir prioritāra sekojoši ir ar klientiem, investoriem, plašsaziņas līdzekļiem utt.

SA lietderīgas tikai „lielajiem” uzņēmumiem.
Mīts ir ļoti izplatīts. Svarīgi jebkuram uzņēmumam būt lietas kursā par to kā un kas tiek runāts par jūsu uzņēmumu. Veidot veiksmīgu tēlu sabiedrības acīs un ietekmēt to viedokli, par jūsu preci, pakalpojumu. SA mūsdienās ir lielisks „ierocis” uz panākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Populārākie mīti par sabiedriskajām attiecībām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/511382

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties