Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:606809
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē ir 6,4 miljardi iedzīvotāju, katram no viņiem ir dažādi uzskati un viedokļi , līdz ar to nav brīnums, ka pirkšanas lēmumu pieņemšana ir grūts un ļoti atbildīgs uzdevums, kuram cilvēki velta daudz laika. Ļoti lielā mērā pirkšanas lēmuma pieņemšana ir atkarīga no cilvēka materiālā stāvokļa, kā arī piedāvātajām alternatīvām, jo vairāk alternatīvu , jo ilgāks laiks paiet, lai izvēlētos sev vispiemērotāko preci. Patērētāju lēmumu pieņemšanu ietekmē iepriekšēja pieredze , kas atstāj spilgtas pēdas produkta izvēlē, kā zināms cilvēki reti kad uzsver un liela labās lietas produktos, bet nekad neaizmirst par savu rūgto pieredzi, piemēram, ieejot veikalā un iegādājoties kādu jaunu kleitu tikko atvērtā veikalā mēs nedodamies un nestāstām visiem cik labs veikals, kāda jauka apkalpošana , bet tiklīdz esam iegādājušies , kādus zābakus , kuri pēc dažām dienām ir saplīsuši, un veikalā preci atpakaļ nav paņēmuši , to uzzini visi mūsu draugi un paziņas, jo šo sāpīgo notikumu, mēs atceramies ilgāk, tas paliek zemapziņā un tiklīdz tiek pieminēts konkrētais veikals mūsos parādās nicinājums, un stāsts tiek stāstīts no jauna. Protams cilvēkus ietekmē arī materiālais stāvoklis kurā viņš atrodas, līdz ar to arī prasības , šādam cilvēkam interesē , cik maksā konkrētā prece, un cik ilgi tā kalpos, jo ja patērētājs nevar atļauties produktu, viņš ilgāk meklēs alternatīvas , kā arī centīsies iegādāties preci , kas kalpos ilgāku laika posmu, iespējams nepievēršot uzmanību vizuālajam izskatam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmumu pieņemšana kā patērētāja problēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/606809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties