Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:830249
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja rīcība ietver to cilvēku aktivitātes, kas pērk un lieto preces. Patērētāju rīcība ietver arī pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, kas ir pirms pirkuma iegādes un nosaka to iegādi. Lēmuma pieņemšana ir viens vai vairāki iespējamo alternatīvu izvēles process. Lēmumu pieņemšana nozīmē nepārtrauktu kādas problēmas risināšanu.1
Lēmuma pieņēmējs ir persona, kas pieņem pirkšanas lēmumu, proti, izlemj, kāpēc, ko, kā, kad un kur pirkt. Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšana var būt ilgstoša procesa vai impulsa rezultāts. Piemēram, jaunas, nepazīstamas vai arī ļoti dārgas preces prasa nopietnu izpēti un daudzu papildu lēmumu pieņemšanu, līdz ar to šāds pirkšanas lēmuma pieņemšanas process ir ilgstošs. Savukārt lētas, pazīstamas preces cilvēki pērk, acumirkļa impulsa vadīti 2 , tādējādi paātrinot pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu.
Pirkšanas process kļūst sarežģīts, kad pircējs atklāj nezināmu produktu grupu un nezina tās īpašības. Tās galvenokārt ir dārgas preces vai prestiža priekšmeti, kuru iegāde saistīta ar zināmu risku. Pirkšanas process ir vienkāršāks, ja pircējs saskaras ar viņam zināmas preču grupas nezināmu modeli – tad pirms pirkšanas lēmuma tikai jāsavāc informācija par šo jaunumu, lai mazinātu neatbilstību starp vēlamo un esošo informāciju. 3
Pirkšanas lēmuma pieņemšana nereti ir problēmu pilns process, proti, lai potenciālais pircējs nonāktu līdz pirkšanas lēmuma pieņemšanai, tam jāiziet cauri problēmas izzināšanas, informācijas meklēšanas un informācijas vērtējuma posmiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšana kā patērētāja problēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/830249

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties