Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:580931
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Interneta mārketinga instrumenti komunikācijai:
• Draudzība – veidot konkursus “Instagram” platformā ar iespēju atzīmēt savu draudzeni un abas laimē dāvanu.
• Veselība – reklamējot veikalu “H&M” televīzijā likt uzsvaru uz to, ka veikalā ir pieejams arī apģērbs, kas nesatur sintētiku vai 100% kokvilnas apģērbs.
• Daba – ievieto “Instagram” platformā bildi ar to kā tu dari labu dabai un pievieno mirkļbirku #H&Mdraudzigsdabai un saņem auduma vai papīra maisiņu par brīvu.
• Ģimene – nopērkot apģērbu no gan bērnu, gan sieviešu, gan vīriešu nodaļas saņem atlaidi 30%.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1380843
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju/klientu segmentēšana pēc klasiskām pazīmēm un pēc vērtībām un interesēm”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/580931

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties