Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:642243
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus uztveres procesā cilvēki apgūst noteiktas zināšanas. Jaunu produktu apgūšanai ir svarīga nozīme pirkšanas procesā, tādēļ mārketinga speciālistiem ir jāpiedomā pie noteiktas apgūšanas sistēmas veidošanas un jāveido tā, lai tā ietvertu apgūšanas struktūru, apgūšanas lēmumus. Produktu apgūšanas un lietošanas pieredzes rezultātā cilvēkiem veidojas noteikta pārliecība. Piemēram, uzņēmums var tādējādi lietot jau zināmos mārketinga stratēģijas paņēmienus, papildinot tos ar kādu jaunumu. Pārliecības pastiprināšana veido pircēju nostāju (attieksmi) pret objektu vai situāciju. Nostāja padara pircēju rīcību tirgū samērā stabilu. Piemēram, nostāja, ka NOKIA un tās ražotie mobilie telefoni ir kvalitātes un izturības garants. Šāda nostāja ir lielai iedzīvotāju daļai, tādēļ viņi, pērkot jaunu mobilo telefonu, dos priekšroku tieši NOKIA ražojumiem.8
Šajā darbā tika aplūkots pircēju rīcības modelis, tika raksturoti pircēju rīcību ietekmējošie faktori, kā arī mārketinga iedarbība šo faktoru ietvaros. Ja agrāk, kad tirgus nebija tik attīstīts kā šodien, pārdevējs varēja paredzēt pircēju rīcību, balstoties uz savu ikdienas pieredzi, tad mūsdienās līdz ar pārdevējuzņēmumu skaita pieaugumu un specifisku tirgu rašanos arvien pieaugusi pircēju rīcības izpētes nozīme.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1232901
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju rīcības modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/642243

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties