Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:248458
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kultūras attīstības līmenī var atspoguļoties atsevišķa indivīda, sociālās grupas vai visas sabiedrības dzīves un darbības veids. Veidojot mērķtirgu, obligāti jāpēta konkrētās valsts iedzīvotāju nacionālās īpatnības. Nacionālās īpatnības, tradīcijas lielā mērā nosaka ģeogrāfiskais stāvoklis, kādā atrodas konkrētā tautas apdzīvotā vieta, jo tas jūtami nosaka arī vajadzību un pieprasījuma attīstību.
Ceturtkārt, svarīga nozīme ir pircēju personiskajiem raksturlielumiem. Pie tādiem raksturlielumiem pieder vecums, profesija, dzīvesveids un rakstura īpatnības.
Cilvēks maina savas vēlmes un gaumi atkarībā no vecuma. Piemēram, bērnība viņš lieto bērnu uzturu, būdams pieaudzis dažādu pārtiku, mūža nogalē diētiskus produktus.
Viens no faktoriem, kas ietekmē pircēja pieprasījumu un viņa rīcību tirgū, ir profesija. Mārketinga speciālistiem jācenšas izpētīt kopsakars starp cilvēku profesionālajām grupām un viņu interesēm iegadāties kādu preci vai pakalpojumu.
Vienas un tās pašas sociālas grupas, kultūras līmeņa, profesionālas piederības cilvēkiem ir samērā atšķirīgs dzīves stils. Izstrādājot mārketinga stratēģiju, ir jārod savstarpējais sakars starp ražojamām precēm, to sortimentu un cilvēku grupām, kuram raksturīgs noteikts dzīves stils.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1307505
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/248458

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties