Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:355911
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Interesantu secinājumu izsaka Libermanis , rakstot, ka ārpus cenu faktori iedarbojas dažādi uz indivīdu, visu nosaka pircēja uzvedības motivācija. Viņš uzsver vairākus efektus, kas ietekmē cilvēkus un rada pastiprināto pieprasījumu: līdzskrējēju efekts ( pieaug pieprasījums pēc tā brīža modīgām lietām), prestiža efekts ( tiek pirktas ekskluzīvas lietas, lai tikai izceltos uz citu fona) , snoba efekts ( pērk visu, lai tik būt atšķirīgs) , svētku efekts ( piemēram, Jāņi – siers , alus, Ziemassvētki – šampanietis, eglītes, 1. septembris – baltas blūzītes un burtnīcas) . Jāpiemin arī baby – boom, kad strauji pieaug dzimstība, līdz ar to pieprasījums pēc mazuļiem vajadzīgām lietām1.
Blakus pieprasījumam vienmēr blakus pastāvēs piedāvājums, respektīvi, viss, ko piedāvā. Tāpat kā pieprasījumu arī piedāvājumu raksturo piedāvājuma likums: ja citi nosacījumi paliek nemainīgi, bet preces cena pieaug, tad tās piedāvātais daudzums arī palielinās, un otrādi. 2 Šeit tiek atspoguļota pārdevēju „domāšana” , ka par augstāku cenu vēlas pārdot lielāku daudzumu, tomēr arī te pastāv ārpuscenas faktori. Galvenie ir šādi:
ražošanas faktoru (zemes, darba, kapitāla) cenu izmaiņas, kas ietekmē uzņēmumu izmaksas; jo zemākas izmaksas ir ražotājiem, jo vairāk tie vēlas ražot, un otrādi;
tehnoloģija – jo ekonomiskāka un efektīvāka tā ir, jo lētāks, jaudīgāks, kvalitatīvāks piedāvājums.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pieprasījums un piedāvājums, to elastīgums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/355911

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties