Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:392146
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kompānija Procter&Gamble dibināta 1837. gadā. Pašos pirmsākumos tas bijis mazs, ģimenes uzņēmums, kas nodarbojies ar ziepju un sveču ražošanu, ASV, Sinsinati pilsētā. Tagad P&G piedāvā vairāk kā 250 dažādus produktus vairāk kā 5 biljoniem patērētāju 140 pasaules valstīs.
Viljams Protekters (William Protecter), sveču veidotājs, atceļojis no Anglijas, Džeims Gambls (James Gamble), ziepju veidotājs, atceļojis uz ASV no Īrija, varbūt nekad nebūtu sastapušies, ja nebūtu atprecējuši māsas, Olīviju un Elizabeti Norisas (Olievie and ELizabet Noriss). Šo meiteņu tēvs pārliecināja savus „jaunos dēlus” kļūt par biznesa partneriem. Rezultātā pēc Aleksanda Norisa (Alexander Norris) ieteikuma, tika dibināts jauns uzņēmums Procter&Gamble. 1
Markas attīstība 2
1890. gadā ražošanas apjomi sāka palielināties, P&G tirgoja jau 30 dažādus ziepju tipus. Tika veiktas dažādas reklāmas kampaņas, ieskaitot krāsu reklāmas nacionālajos žurnālos. Radās ziepju veids Ivory, kas tika reklamētas, kā maigas, šķīstas un ilgi noturīgas ziepes. Lai plaši popularizētu jaunās ziepes, pirmajā reklāmas kampaņā tika iztērēti tika iztērēti $11,000.
Pieprasījums pēc P&G produktiem strauji auga, lai spētu atmierināt pieprasījumu, kompānija sāka paplašināties ārpus Sinsinati. P&G izveidoja analītisku laboratoriju, kas nodarbojās ar pētījumiem, kā uzlabot ziepju veidošanas procesus. Šis bija viens no agrākajiem produktu pētījumiem ASV ražošanas vēsturē. Visas inovācijas bija tikai uz labu. Šādi labāk varēja izprast patērētāju vajadzības, P&G bija vieni no pirmajiem, kas sāka veikt tirgus pētījumus.
1911. gadā P&G laida klajā Crisco, pirmās dārzeņu taukvielas. Crisco piedāvāja alternatīvu veselīgākai ēdiena gatavošanai, tā vietā, lai izmantotu dzīvnieku taukvielas, vai sviests, tika lietots Crisco.
Laika gaitā attīstoties, kompānija domāja arī par saviem darbiniekiem. Tika sludināts, ka „kompānijas intereses un strādnieki ir nešķirami”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1140011
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „P&G markas reklamēšanās novērtējums Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/392146

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties