Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,72 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,27
Pirkt
Identifikators:956254
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Metodoloģija    3
  Pētījuma uzstādījums    3
  Veikala „TOP” raksturojums    3
  Aptaujas anketa    4
  Iegūto datu analīze    6
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pēc aptaujas anketu apkopošanas un rezultātu analīzes autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Lielākā daļa respondentu veikala “TOP” pakalpojumus izmanto katru dienu vai reizi nedēļā.
2. Var secināt, ka visvairāk pircēji iegādājas baltmaizi (34%) un rupjmaizi (26%).
3. Aptaujātie respondenti priekšroku dod FAZER un HANZAS maiznīcas maizēm.
4. Cilvēkiem ir svarīga maizes garša, ne tikai cena. Aptaujā noskaidrots, ka 63% no respondentiem svarīga ir maizes garša un otrajā vietā cena.
5. Veicot aptauju, tika noskaidrots, ka 80% respondenti ir apmierināti ar veikala „TOP” piedāvāto sortimentu.
6. Visvairāk respondentu vēlētos redzēt cenu izmaiņu maizes piedāvātajā sortimentā, un noteikti zemāku, ne augstāku.
7. Cilvēkiem rūp savs veselības stāvoklis un tādēļ lielākajai daļai respondentu ir svarīgi zināt maizes veida ietekmi uz veselības stāvokli.
8. Ir sasniegts pētījuma uzstādījums, jo noskaidrots:
• maizes patēriņa tendences (cik izvēlas veselīgo graudu maizi, cik cita veida maizes šķirnes);
• izvēles atkarība no maizes ražotāju un to ražotās produkcijas atpazīstamības;
• patērētāju izvēles analīze un piedāvātā klāsta izveide attiecīgi pieprasījumam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētījums tirgus analīzē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/956254

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties