Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:581113
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

Skotu viesnīcās klienti tiek iepazīstināti ar aktuālākajiem piedāvājumiem, kas tūristiem nav mazsvarīgi, tādējādi realizējot piedāvājumus par iespējami zemākām cenām, viesnīcas savā starpā konkurē un attīsta savu biznesu. Galvenais pakalpojumu sniegšanas nosacījums ir: labāk, ātrāk, ērtāk. Lai klientiem būtu skaidrība par viesnīcu pakalpojumu klāstu un tml, tai ir jāsniedz par sevi visa iespējamā informācija izmantojot reklāmas un citus saziņas līdzekļus, lai nodrošinātu iespējami lielāku klientu piesaisti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1326821
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētījuma analīze par apkalpošanas kvalitāti Skotijas viesnīcās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/581113

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties