Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:753957
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Personiskās apkalpošanas septiņi posmi
1. Potenciālo pircēju meklējumi un novērtēšana.
Šajā posmā sākas personiskā apkalpošana ar mērķi atrast efektīvus pircējus un tos novērtēt. Klientiem tiek veltīta individuāla pieeja. Informāciju iegūst no dažādiem avotiem, pēc kuras tiek atlasīti potenciālie klienti. Piemēram plānojot jaunu produktu vai tā veidu, tiek izvērtēta mērķauditorija, konkrētas pircēju grupas, kurām tiks veltīta uzmanība un vērsta darbība. Izvērtēti konkurenti un citi aspekti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/753957

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties