Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:844181
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pedagoģiskā padome    4
1.1.  Likumiskais pamatojums    4
1.2.  Mērķis un pamatfunkcijas    5
1.3.  Pedagoģiskā sēde    5
2.  Pedagogu kolektīvs    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    13
  Pielikums    14
Darba fragmentsAizvērt

„Sekmīgā komandā katrs skolotājs zina savu lomu. Katram ir savas stiprās puses, prasmes un loma ,katram jādod savs ieguldījums komandas vienotībā. Cilvēks jābūt draudzīgai un atvērtai personībai un viņam jāpiemīt spējai darboties kopā ar cilvēku grupu” (Akopova,2007,12)
„Grupa vēl nav komanda. Kā uzturēt komandas garu? Ikvienā komandas attīstības un tās darba fāzē jābūt pietiekamai atklātības un savstarpējo atsauksmju devai. Tiklīdz parādās traucēkļi komandas darbā, tūlīt jāsāk rīkoties.” (Krīgers,2003,114)
„Komandai piešķiramos bonusus sadala vienlīdzīgās daļās. Labi organizētā komandā ikviens tās dalībnieks strādā ar vislielāko atdevi. Tāpēc visi saņem vienādu atlīdzību, jo nerezultatīvu dalībnieku vienkārši nav-tādi jau sen ir atstājuši komandu” (Krīgers,2003,115)
„Skolas vadītājs nedrīkst ļaut konfliktsituācijām ieilgt, jo tas mazina kolektīva darbspējas.” (Buika,1984,23)

Secinājumi
• Pedagoģiskā padome kā koleģiāla vienība iestādē veicina demokrātijas attīstību un nodrošina zināmu darba kārtību. (Šmite,2004,9)
• Viss pedagoģiskās padomes mērķu, satura, metožu ,mācību materiāla, sēžu organizācijas un kontroles kopums ir pastāvīgi mainīga un atjaunoties spējīga sistēma. (Šmite,2004,46)
• Lielākā kļuda komunikācijā ir uzskats, ka viss notiks pats par sevi. (Dž.B.Šovs)
• Pozitīva atmosfēra kolektīvā un komandas veidošana palīdz izvairīties no tolerances trūkuma sasāpējušu problēmu risināšanā, kā arī paaugstina pedagoģiskās padomes darbības efektivitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties