Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:541548
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā pārsteidz visnegaidītākajās vietās. Pa radio mūs iztraucē patīkama balss, kas aicina kādreiz ieiet aptiekā un iegādāties visbrīnišķīgāko pretsāpju līdzekli, vakarā no TV ekrāna iemīļotā aktrise stāsta, cik tīra kļūst veļa pēc mazgāšanas ar jauno veļas pulveri utt. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem, tramvaju vagoniem un reklāmas stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāma1 nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
20. gadsimta beigās reklāma kļuvusi par multimiljardieru biznesu, kura apjomi strauji pieaug. Pēc BMFC2 datiem, Latvijas reklāmas tirgus 1997. gadā salīdzinājumā ar 1994. gadu ir pieaudzis par 50% un sasniedzis 24 miljonus latu…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1161886
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties