Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:536735
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Personiskie faktori -patērētāja individuālās iezīmes, kas ietekmē lēmuma pieņemšanas procesu. Personīga pieķeršanās var ļoti lielā mērā ietekmēt patērētāja lēmumu pieņemšanas procesu, jo patērētāji diezgan bieži emocionāli pieķeras noteiktam produktam, pat tad, ja šī lieta šķiet pavisam nepraktiska. Patērētāju attieksme pret produktiem var būt visai komplicēta. Tā var mainīties atkarībā no : valences, kas nosaka, vai attieksme ir pozitīva, negatīva vai neitrāla; galējības – attieksmes intensitātes; pretestības – no tā, cik lielā mērā attieksmi var mainīt ārējās ietekmes faktori; pastāvīguma – no tā, cik lielā mērā attieksme var mainīties laika gaitā; pārliecības – no tā, cik lielā mērā patērētājs tic, ka šī attieksme ir pareiza.11
Psiholoģiskie faktori– iekšējie pircēju rīcības ietekmētāji. Pie psiholoģiskajiem faktoriem pieskaitāma motivācija, uztvere, iemaņas, pieredze, pārliecība, attieksme un uzmanība. Katrs cilvēks attiecīgajā brīdī pirmkārt tieksies apmierināt sev visnepieciešamāko vajadzību, bet pēc tam – nākamo pēc svarīguma. Kad vajadzību modināšana sasniedz pietiekamu intensitātes pakāpi, tad vajadzība kļūst par motīvu. Motivēts cilvēks ir gatavs rīkoties, bet tas, kā viņš rīkosies, ir atkarīgs no tā, kā viņš uztver situāciju. Uztvere ir kā process, ar kura palīdzību indivīds atlasa, izveido, apkopo informāciju, lai radītu kopskatu par apkārtējo pasauli. Cilvēki vairāk pievērš uzmanību dažādiem kairinājumiem, kas saistīti ar viņu vajadzībām konkrētajā brīdī. Darbības un apgūšanas procesā cilvēks iegūst pārliecību un noteiktu attieksmi, kas savukārt ietekmē viņa kā pircēja uzvedību.12

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1313637
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedību jeb rīcību ietekmē vairākas faktoru grupas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/536735

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties