Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:168505
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kompleksā lēmuma pieņemšanas rīcības modeļa gadījumā pircējs novērtē zīmolus detalizēti un vispusīgi. Šajā modelī tiek iegūts vairāk informācijas un apskatīti vairāk zīmoli nekā citos rīcības modeļos. Šis modelis ir izplatīts dārgu produktu gadījumā, produktu, kuriem ir augsts snieguma risks (medikamenti, automašīna), kompleksajos produktos un produktos, kas tiek attiecināti uz indivīda personību (kosmētika, apģērbs). Tirgotāju un mārketinga vadītāju uzdevums ir sniegt šai pircēju grupai pēc iespējas plašāku informāciju par savu zīmolu un īpašībām, kas to atšķir no citiem, tā veicinot šī zīmola izvēli.
Lojalitāte zīmolam nozīmē labvēlīgu attieksmi pret zīmolu, kas rezultējas pastāvīgā konkrēta zīmola preču iegādē. Tas ir pircēja mācīšanās rezultāts, ka viens zīmols var apmierināt viņa vajadzības. J. Valtera Tomsona (J. Walter Thompson) pētījums atklāj, ka pircēji ir lojālāki zīmolam brīžos, kad tie personiski ir saistīti ar zīmolu un uzskata pirkumu par riskantu. Šādos gadījumos zīmols ir identificēšanās veids. Pirkuma lēmumu var ietekmēt iepirkšanās ērtums vai izdevīgs cenas piedāvājums. Taču šādu dārgu pirkumu segmentā pastāv pēc-pirkuma diskomforta fenomens, kad pircēji pamana nopirktā zīmola trūkumus vai dzird labas atsauksmes par citiem zīmoliem. Lai šo diskomfortu mazinātu, no mārketinga aspekta komunikācijai jābūt vērstai uz to, lai sniegtu lietotājam pierādījumus, ka pirkums ir bijis tā vērts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1333072
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības jēdziena būtība un vēsture. Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/168505

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties