Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:373876
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērnieciskuma un patērētāj sabiedrības veidošanos veicina protests pret to, ka visi pērk vienu un to pašu, mēģinājums izlēkt no viendabīgās masas. Un šis mēģinājums paradoksālā kārtā beidzās ar to, ka indivīds šajā masā, no kuras cenšas aizbēgt, ieslīgst vēl dziļāk. Jebkāda veida protests veicina attīstību un dod pamatu tālākiem protestiem pret pastāvošo kārtību. Lai arī nav apzinātas vēlmes pirkt konkrētā zīmola produktu, vajadzība pēc produkta paliek, ja ir vajadzība pēc produkta, tad šī vajadzība ir jāapmierina. Vajadzību apmierināšanai iespējams izmantot citu zīmolu ražojumus, kas nebūt nemazina apstrīdamā zīmola pārdošanas apjomus, bet gan veicina konkurējošā zīmola attīstību. Visas darbības tirgū ir likumsakarīgas. Ja viens zīmols zaudē savu klientu, jo viņa produkts vairs nav tik moderns kā konkurenta, vai neatbilst kādām citām prasībām, tad konkurējošais zīmols, protams, piegūst šo neapmierināto patērētāju un padara viņu apmierinātu. Taču konkurētspējīgi zīmoli pie tā neapstājas, patērētāja zaudējums ir kā stimuls attīstībai un zīmola produktu pilnveidei. Kad patērētājs saprot, ka otrā zīmola produkts neatbilst viņa prasībām, bet tagad tām atbilst modernizētais pirmā zīmola produkts, viņš atgriežas pie pirmā zīmola. Otrajam zīmolam atkal ir stimuls attīstīties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Paterētāju sabiedrība Latvijā globālajā kontekstā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/373876

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties