Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:409428
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

.Patērētāju izvēle tirgū ir atkarīga no esošajām cenām un ierobežotajiem ienākumiem, kā arī galējā derīguma, pieprasījuma un cenas sakarības. Patērētājs ir mājsaimniecības, kas pērk tirgū preces un pakalpojumus savam patēriņam. Savukārt patēriņš ir iegādāto mantu izmantošana, lai apmierinātu savas vajadzības. Šajā nozīmē patērētājs ir pieprasījuma veidotājs tirgū. Lai patērētājs varētu iegādāties preces un pakalpojumus, ir nepieciešami naudas līdzekļi. Galvenie patērētāju ienākumi ir darba alga vai atalgojums (samaksa par darbaspēka pakalpojumiem), rente (samaksa par zemes vai cita īpašuma lietošanu), procentu maksājumi (samaksa par naudas aizņēmumu), peļņa (ienākums, ko saņem uzņēmēji no preču un pakalpojumu pārdošanas tad, ja tas pārsniedz ražošanas un pārdošanas izmaksas). Ienākumu avoti ir arī pensijas un pabalsti, kurus sauc par transfermaksājumiem. Tie ir galvenokārt valsts maksājumi, ko saņem personas, kas nestrādā, vai arī atsevišķos gadījumos šie maksājumi saistīti ar ražošanas darbību pagātnē. Visu šo iepriekšminēto ienākumu iedalījumu ekonomikā sauc par ienākumu funkcionālo sadali. Tā ir uzņēmumu un indivīdu saņemto ienākumu sadale atsevišķās kategorijās, kas atkarīgas no resursiem, kuri nodrošina ražošanas procesu. Mājsaimniecības nav tiesīgas tirgū brīvi rīkoties ar visiem ienākumiem. Tās var izlietot tikai to ienākumu daļu, kas paliek pāri, ja no kopējiem ienākumiem atskaita ienākumu nodokli un citus maksājumus. Tas ir rīcībā esošais jeb tīrais ienākums. Taču jautājumā par personiskā patēriņa iespējām jāievēro iedzīvotāju reālais ienākums. Tas ir preču un pakalpojumu daudzums, kuru, pastāvot noteiktam cenu līmenim, patērētājs var iegādāties par rīcībā esošo jeb tīro ienākumu. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1343174
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/409428

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties