Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:294012
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Galējais derīgums.9
Lai iegūtu pilnīgāku priekšstatu par galējā derīguma teorijas sākumiem, Gosens ir piemērojis divus galējā derīguma likumus.
Pirmais Gosena likums: vienā nepārtrauktā patērēšanas aktā katra nākamā patērējamā labuma derīgums dilst; atkārtoti patērējot kādu labumu, katras tās vienības derīgums mazinās salīdzinot ar tā derīgumu, patērējot šo labumu pirmo reizi.
Otrais Gosena likums: lai iegūtu derīgumu no dotā labuma klāsta noteiktā laika periodā, nepieciešams katru labumu patērēt tādā daudzumā, lai katra labuma galējais derīgums būtu vienādi lielumi. Ja šīs vienādības nav, tad, pārdalot laiku, kas nepieciešams atsevišķa labuma patēriņam, var iegūt lielāku kopējo derīgumu.
Galējā derīguma maksimums ir vēlme pārvērst ienākuma derīgumu pēc iespējas lielākā daudzumā. Tie ir tīri intuitīvi centieni, ko skaitliski uztvert nevienam nav izdevies. Jo katram mums ir citādāki ienākumu un citādākas vajadzības un vēlmes ienākumus tērēt. Piemēram, preču grozam par 100ls dažādiem cilvēkiem ir atšķirīgs derīgums. Derīgumam mērvienību nav.11 Atbildot uz jautājumu, kā pircējs var maksimalizēt kopējo derīgumu, ir jāizvēlas viņam izdevīgākie tēriņi preču vai pakalpojumu iegādei
Vienaldzības līkņu raksturīga īpatnība ir tā, ka tās nekad nekrustojas, vienlīdzības karte nespēj dot pilnīgu priekšstatu par patērētāju reālo izvēli, jo tā nesatur informāciju par preču cenām un pircēju materiālajām iespējām. Visi punkti uz vienaldzības līknes ir ar vienādu derīgumu un vienādā mērā apmierina patērētāju vajadzības; nevienai preču skaitliskai kombinācijai nav prioritāte un šā iemesla dēļ pircējs pret tām visām ir vienaldzīgs no vajadzību apmierināšanas viedokļa.12

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1245934
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju rīcība tirgū. Galējais derīgums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/294012

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties