Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:717128
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju resursi – patērētāju resursi būtiski ietekmē patērētāja (pircēja) rīcību tirgū, piemēram, produktu sortimenta izvēlē. Tirgus darbiniekiem, kas nodarbojas ar tādu preču tirdzniecību, kuru pieprasījums ir atkarīgs no patērētāju ienākumiem, uzkrājumiem, kredītspējām (piemēram, auto, nekustamā īpašuma, luksus preču tirdzniecība), pastāvīgi jāseko līdzi patērētāju personīgo ienākumu un uzkrājumu izmaiņu tendencēm. Patērētāju resursus var iedalīt trijās daļās : ekonomiskie resursi, laika resursi un izziņas resursi.1 Pie ekonomiskajiem resursiem pieder : ienākumi, IKP, patērētāju rīcība nākotne u.c. Mārketingā tādus ekonomiskos resursus kā patērētāja ienākumus var iedalīt trijās grupās2 :
Personiskais ienākums – nauda, ko persona saņem vai nopelna pirms nodokļu atskaitīšanas (atvilkšanas);
Rīcībā esošais ienākums – nauda, kas cilvēkam ir un ko viņš var tērēt vai uzkrāt. Tā ir nauda, kas paliek pēc nodokļu nomaksāšanas;
Brīvie ienākumi – nauda, kas laiku pa laikam cilvēkam paliek brīvai tērēšanai pēc tam, kad ir segti ikdienai nepieciešamie izdevumi (pārtikai, drēbēm, mājoklim, transportam, medicīnas pakalpojumiem).
Tirgotājus, kas piegādā visu dzīvei nepieciešamo – pārtiku, mājsaimniecības preces un pakalpojumus, apģērbu – interesē rīcībā esošais ienākums. Jo cilvēks vispirms pērk to, kas nodrošina viņa eksistenci (maizi, pienu, elektrību, siltumu utt.) Savukārt mārketinga speciālistus, kuri darbojas somās, kas ražo vai pārdod luksus preces un pakalpojumus, interesē brīvie līdzekļi, ko cilvēks tērē šīm precēm un pakalpojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1343113
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējoši faktori un to pētīšana mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/717128

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties