Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:672286
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki var iegūt vairāk brīvā laika, samazinot nevēlamos laika tēriņus, ko var izdarīt, iegādājoties preces un pakalpojumus (mikroviļņu krāsns, trauku mazgājamā mašīna, mājkalpotājas, auklītes pakalpojumu izmantošana). Piemēram, mikroviļņu krāsns ir radījusi situāciju, ka mūsdienās jaunam produktam, kurš nav izmantojams ar krāsni, ienākt tirgū ir praktiski neiespējami. Tas ietekmē ne tikai pārtikas industriju, bet arī iepakojumu nozari. Tāpat arī pircēju paradums darīt vairākas lietas vienlaicīgi, lai ekonomētu laiku (lasīt tramvajā, ēst un skatīties televizoru) ir izmainījis tirgu. Daudzi produkti tiek tirgoti, lai bagātinātu pircēju laika budžetu, ļaujot darīt vairākas lietas vienlaicīgi (komplekso pusdienu piedāvājums Rimi veikalā, velotrenažieris ar galdiņu, uz kura var atbalstīt grāmatu). Pircējs, kurš iepērkas steigā, apmeklē mazāk veikalus un mazāk salīdzina dažādos zīmolus. Pircēja garastāvoklis var ietekmēt viņa laika vai laika vērtības uztveri. Mūzika, piemēram,var ietekmēt pircēja izpratni par laika ritumu. Produkta īpašības var nostrādāt kā produkta laika cenas samazinātājs (ātri žūstošā krāsa, zālespļāvēji ar vairāku zirgaspēku motoru).
Pircēja uzmanības piesaiste ir viens no grūtākajiem uzdevumiem, ar kuriem mārketinga speciālistiem varētu nākties saskarties. Daudzi produkti vienkārši nav pietiekami nozīmīgi, lai patērētājs tiem veltītu “lielu” savu kognitīvo resursu ieguldījumu un šī pati problēma parādās arī mārketinga komunikācijā. Pat ja uzmanība tiek iegūta, nav garantijas, ka tā būs pietiekama. Tā kā ietilpība ir ierobežota, ir iespējams, ka informācijas telpas pieprasījums kādreiz pārsniegs tās robežas. Pareizais informācijas apjoms būs atkarīgs no tādiem faktoriem kā iesaistīšanās, situācija, un personība vai citi mainīgie, kas var atšķirties dažādos tirgus segmentos.
Uzņēmumiem ir svarīgi iegūt pilnīgu izpratni par pircēju zināšanām (vai nezināšanu), jo tas, ko pircējs pērk, cik viņš ir gatavs tērēt, kur viņš pērk, un kad viņa pirkums ir atkarīgs no zināšanām, kuru rīcībā ir šie pamata lēmumi. Šāda izpratne var novest pie nozīmīgu plaisu atklāšanas pircēju zināšanās, kas, kad tās būs aizpildītas, palielinās produkta iegādes iespējamību. Tāpat arī mārketinga speciālistiem ir jāmeklē kļūdas pircēju zināšanās, kas varētu radīt aplamus priekšstatus, kas izveidotu nozīmīgu barjeru veiksmīgam biznesam.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,18 €
Materiālu komplekts Nr. 1333075
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējoši faktori un to pētīšana mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/672286

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties