Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:459486
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Vispārējais priekšstats par patērētājiem   
2.  Situācijas, kad ir nopirkta nekvalitatīva / nedroša prece   
3.  Čeku saglabāšana   
4.  Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem   
3.1.  Garantija   
3.2.  Patērētāja tiesību pārkāpuma novēršana   
3.3.1.  Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma notiekumiem neatbilstoša prece   
3.3.2.  Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma notiekumiem neatbilstošs pakalpojums   
3.3.3.  Patērētāja tiesības, ja prece nepiegādā vai pakalpojumu nesniedz noteiktā termiņā   
3.3.4.  Atbildība par preces vai pakalpojuma trūkumu nenovēršanu termiņā   
3.3.5.  Patērētāja tiesības, ja prettiesiski izmantota viņa maksājumu karte   
5.  Starptautiskā sadarbība un projekti   
6.  Sabiedrības aptaujas rezultāti   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

4. Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumie
Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu. Prece neatbilst līguma noteikumiem arī tad, ja tā nav derīga mērķiem, kuriem patērētājs izvēlējies preci un par kuriem tas tieši vai netieši paziņojis pārdevējam, slēdzot līgumu, izņemot gadījumus, kad pārdevējs pārdošanas laikā nevarēja saprast šādus speciālus mērķus un patērētājam nebija pamatota iemesla paļauties uz pārdevēja kompetenci un spriedumu vai arī par to sniegta maldinoša, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra (nesalasāma) informācija vai tā nav sniegta vispār un tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam vai arī tā rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai vai videi, tās ir spekā arī tad ja prece ir viltota.
Pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem, ja to sniedzot, nav ievērotas normatīvo aktu vai normatīvtehnisko dokumentu prasības vai tam ir citi trūkumi. Prece vai pakalpojums nav uzskatāms par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja pirms līguma slēgšanas patērētājs ir saņēmis rakstveida brīdinājumu par preces vai pakalpojuma nepienācīgu kvalitāti vai nepienācīgas kvalitātes iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli, izņemot gadījumu, kad pakalpojuma sniedzējam kā profesionālim vajadzēja to zināt un rakstveidā brīdināt patērētāju. [2,16]

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties