Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:174940
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Segmentēšanas mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu. Segmentēšana ir sava pircēja, sava klienta meklēšana. Tirgus segmentēšana ir uzņēmuma piedāvājuma novērtēšanas un veidošanas bāze, tirgus sadalīšana starp tuvināti vienveidīgu pircēju grupām, no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem.
Kad pēc mārketinga pētījumiem tirgus ir segmentēts, uzņēmumam jāpieņem lēmums, cik un kādos segmentos ir izdevīgi darboties, un jāizstrādā sava stratēģija, un konkrēti uzdevumi tajos.
Vienota tirgus segmentācijas paņēmiena nav, taču ir faktori, kuru izpēte un analīze atvieglo tirgu segmentēšanas procesu:
1. Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm;
2. Daudzdimensiju klasifikācija – pēc kompleksu pazīmju analīzes;
3. Klasteranalīzes metode – augsts pircēju līdzības pakāpe katrā grupā;
Mārketinga procesa kodols ir mērķpircējs, kura notekšana sastāv no 4 posmiem:
1. Pieprasījuma noteikšana un prognozēšana;
2. Tirgus segmentēšana;
3. Mērķtirgus noteikšana tirgū.
Ir preces, kuras lieto gandrīz visi pircēji, un ir tādas, kas nepieciešamas ļoti nelielam cilvēku skaitam. Te ir svarīgi atrast savu tirgus nišu. Tirgus niša ir neliels tirgus segments, kas īpaši piemērots, lai to izvēlētos par mērķtirgu konkrētam tirgus produktam. Tirgus niša parasti ir brīva no konkurentiem (vai arī to ir maz) un nodrošina produktu noietu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1335146
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāja rīcība tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/174940

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties