Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:470064
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

REZULTĀTS I
Konkrētajai patērētājai, sadzīves tehnikas patēriņa vērtības veidošanā, svarīga būs produkta cena, zīmols, brīvie līdzekļi, personīgie ienākumi, ģimenes stāvoklis. Iegādājoties sadzīves tehniku ( iRobot, ProfiCare, Hobot, Xiaomi, u.c) noteicošu lomu spēlēs arī statuss sabiedrībā. Patērētāji vecumposmā no 31-45 gadiem, daudz biežāk iegādājas sadzīves tehniku, kā arī citas preces mājas labiekārtošanai. Šī patērētāja ir nolēmusi iegādāties putekļsūcēj robotu, lai atvieglotu ikdienas dzīvi, tāpēc lielu uzmanību pievērsīs preces kvalitātei. Ņemot vērā mūsdienu mārketinga aktivitāšu dažādību – reklāmas internetā, soc. tīklos, televīzijā -, patērētājai, pirms pirkuma posmā, noteikti, būs izveidojies priekštats par preci, kā arī iepriekšējās pieredzes faktors būs noteicošs.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1393496
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties