Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:668096
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Biznesa tūrisms un tā veidi.
Biznesa tūrismā iesaistīti:
• Žurnālisti
• Starptautiskas kompānijas, institūcijas
• Politiķi, kas darbojas ar ārlietām
• Arī pašnodarbinātas personas – zinātnieki
Biznesa tūrisma veidi:
MICE:
1.Meetings = individuālais biznesa tūrisms- sarunas, sapulces, tikšanās;
2.Incentive travel = motivējošais tūrisms;
(organizācijas uzdāvina par labu darbu ceļojumu tādejādi motivējot viņus. Iespējams, ka atpūšoties viņi ģenerēs jaunas idejas) ceļojumus darba devējs izmanto darbiniekiem- sūta komandējumos, kur nav liela biznesa jēga (izklaide pa kompānijas naudu), nav lētas v-cas, ir luksus 5* v-cas, firmas pateicība darbiniekam.
3.Conventions =kongresu un konferenču organizācijas;
(ietver lielākus kongresus un konferences, ko rīko asociācijas (nevalstiskās organizācijas), bieži ņem līdzi sievas, vīrus, ja vēlas, bet maksā pats, pulcē profesionāļus, kur apspriež konkrētu nozares tēmu.
4.Exibitions = izstādes + tirgi;
(gandrīz visiem kongresiem ir pievienota izstāde) profesijas ar nemitīgu ceļošanu(žurnālisti, fotogrāfi, politiķi, sportisti)
Kopā tas veido MICE industry.

2. Biznesa tūrisma atšķirības no atpūtas tūrisma.
1.Biznesa t-ms 2.Atpūtas t-ms/ Kas maksā? 1.Organizācijas vai asociācijas 2.Pats tūrists/ Kas izvēlas galamērķi? 1.Organizācijas – piem., tās izvēlas, kur notiks izstādes vai konferences 2.Pats tūrists + lielie t-ma tirgi/ Kad notiek ceļojums? 1.Visu gadu 2.Atvaļinājumos, nedēļas nogalēs P.S.Biznesa t-ma vismazākā aktivitāte ir jūlijā un augustā, jo tad daudziem ir atvaļinājumi/ Ceļojuma sagatavošanas laiks: 1.Gadu iepriekš vai pat vairāk 2.2-3 mēnešus iepriekš vai arī pēdējā brīža piedāvājumi/ Kas ceļo? 1. Darījuma cilvēki, taču ne tikai menedžmenta augstākā līmeņa vadītāji, ceļo arī zemākā līmeņa darbinieki 2.Jebkurš, kuram ir attiecīgie resursi/ Kādi galamērķi tiek izvēlēti? 1.Pilsētas un industriālie centri 2. Viss kaut kas P.S. Motivējošo ceļojumu galamērķis tiek izvēlēts atpūtas t-ma vietās, taču TOP klases (kā nekā dāvana darbiniekam)/ Kāds nodrošinājums vajadzīgs? 1. Speciālas celtnes – purpose built venues 2.Tradicionālais veids
3. Motivējošie ceļojumi, raksturīgās iezīmes, organizācijas formas.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pasākumu un konferenču rīkošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/668096

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties