Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:860686
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Bloķējoši jautājumi
• ir jākonkretizē situācija
• Kādu faktu jums trūkst, lai pieņemtu lēmumu?
• Tieši kas jūs mulsina šajā priekšlikumā?
• Kādas informācijas trūkums liek jums atlikt mūsu jautājuma izlemšanu uz vēlāku laiku?
Ja ir nepieciešams uzzināt klientam subjektīvi svarīgas lietas un iegūt vairāk informācijas, ir jāuzdod atklāti jautājumi.
Ja jums ir nepieciešams iegūt precīzu informāciju, kas ir subjektīvi nozīmīga jums, vai pārņemt iniciatīvu, ir jāuzdod aizklāti jautājumi.
Ja ir nepieciešams ieinteresēt klientu un radīt labvēlīgu atmosfēru, ir jāuzdod retoriski jautājumi.
Ja ir nepieciešams pavērst viņa domas jums izdevīgā virzienā, ir jāuzdod alternatīvi jautājumi.
Ja jums ir nepieciešams ievadīt sarunu konstruktīvā gultnē konfliktsituācijā, kad izskan mājieni un apvainojumi, ir jāuzdod bloķējoši jautājumi.

KLAUSĪŠANĀS
Prasme klausīties
• radām par sevi labu iespaidu partnerim
• labāk izzinām partneri, viņa vajadzības un intereses
• mēs saņemam daudz jaunas informācijas, kura var izrādīties ļoti nozīmīga nākotnē.
9% laika rakstām,
16% laika lasām,
30% - runājam,
45% - klausāmies (vajadzētu klausīties).
• mēs domājam daudz ātrāk nekā; runājampārcilājam savā prātā, kādu mums vajadzēs dot atbildi;
• kā šīs jaunās idejas noraidīt, kā pierādīt, ka tās nederēs;
• vienkārši nepatīk runātājs;
• mēs nesaprotam, par ko ir runa;
• Fiziska vai psiholoģiska diskomforta situācijās.
Refleksīvā un nerefleksīvā klausīšanās: Klausīšanās ir informācijas uztveres process, kura laikā informācija tiek saņemta, dekodēta, apjēgta un interpretēta.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārliecinošas komunikācijas pamati - jēdzieni”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/860686

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties