Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:360639
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāli ir uzņēmums vai atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētam, tiek izvirzīti vairāki sadales līmeņu kanāli, kur nulles līmeņa kanālā ražotājs realizē preces tieši patērētājiem, vienlīmeņa kanālā ir viens starpnieks, kas patēriņa tirgū ir mazumtirgotājs, bet biznesa tirgū preču realizācijas aģents vai brokeris. Divlīmeņu kanālā - divi starpnieki, patēriņa tirgū par tādiem kļūst vairumtirgotājs, bet biznesa tirgos – mazumtirgotājs, kā arī trīs līmeņu kanāls, kur ir trīs starpnieki pievienojas sīkie vairumtirgotāji. Visu pārdošanas procesā iesaistīto dalībnieku (piegādātāju, klientu un citas iesaistītās puses) attiecības ir ļoti nozīmīgas, jo tās ietekmē pārdošanas procesu, tieši pārdošanas attiecību veidošanai uzņēmumi pievērš aizvien lielāku uzmanību. Mārketinga uzdevums pārdošanas vadībā ir plānošana un lēmumu pieņemšana, bet lēmumu realizēšana, izmantojot dažādus pārdošanas un noieta kanālus, kā arī atgriezeniskās saites nodrošina ar tirgu un attiecas uz tirdzniecības jomu. Liela loma ir arī pārdošanas vadības uzdevumu izpildei, vai tā spēj veikt pārdevēju komandas atlasi, uzņemas komandas darba organizēšanu, veic stratēģijas vadību, kā arī komandas darba novērtēšanu. Tāpēc pamats sekmīgai klientu apkalpošanai ir nepārtraukta darbības uzlabošana un pilnveidošana.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas vadības būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/360639

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties