Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:761720
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PACIENTU DROŠĪBAS UN VESELĪBAS APRŪPES KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    2
2.  VIENOTĀ PACIENTU PIERAKSTA RISKA ANALĪZE    6
  Izmantotā literatūra un to avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis veicināt pacientu apmierinātību jau sākuma posmā, kad pacients veic pierakstu.
Lai uzlabotu risku izvērtēšanas procesu, aizsargmehānismu izstrādāšanā iesaistījām vairākas puses - medicīnas personālu, aprūpes personālu un pacientu aptaujas datus, kā arī mūsu pašu pieredzi. Mūsu izstrādātajā materiālā pielietojām šādas risku kontroles - izslēgt atkārtotu iespējamību:
• palielināt atklāšanas iespējamību un noskaidrot problēmas cēloni;
• mazināt seku smagumu līdz minimumam vai novērst to pavisam;
• atrast alternatīvu problēmas mazināšanai/likvidācijai.
Mūsu minētajā gadījumā spilgti iezīmējas arī ar cilvēka faktoru saistītie principi. Pirmkārt, jāizslēdz vai samazināt paļaušanos uz atmiņu un modrību. Tā vietā jābūt pieejamām vadlīnijām par izmeklējuma veidiem un nepieciešamajiem laikiem, lai nepieļautu kļūdas pieraksta laikā.
Sajukumu, neskaidrību, šaubu radošu faktoru izslēgšana - to atrisinātu brīvi pieejama informācija klientu apkalpošanas darbiniekiem. Tāpat, mūsuprāt, jābūt jaunai inovētai programmai, kas palīdz darbiniekam izveidot pierakstu, signalizēt par situācijām, kad varētu rasties kļūda. Automātiski noteikt izmeklējuma veidu.
Vienkāršot pierakstu. Lai nepieļautu kļūdainu pierakstu, kad pacients nav pārliecināts par nozīmēto izmeklējumu, izmantot e-sistēmās ĢĀ vai citu speciālistu nosūtījumus, kas detalizēti un precīzi ir aizpildīti. Tādējādi novērstu pacientu kļūdaino pierakstu.

Standartizēt programmu un pierakstu sistēmu. Automatizēt SMS izsūtīšanu pēc pieraksta veikšanas un uzsākt pacientu informēšanu un atgādināšu par pierakstu, iekļaujot īpašus norādījumus, ja tādi nepieciešami, lai saņemtu izmeklējumu.
Pacientu sazvani veikt 2 dienas ātrāk nevis dienu iepriekš. Tas veicinātu akūto pacientu ātru piekļuvi veselības aprūpes pakalpojumiem. Neradītu mākslīgo noslodzi, jo pacienti neierodas uz konsultāciju/izmeklējumu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties