Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:466993
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens no mums, kā dažādu preču un pakalpojumu pircējs un patērētājs, saskaras ar nebeidzamu labumu piedāvājumu. Kas nodrošina mūsu izvēles brīvību, uzticību dažādām precēm un apmierinātību pēc šo produktu vai pakalpojumu patērēšanas? Lielā mērā tas attiecināms uz organizācijām, ar ko menedžmentā saprot valsts institūciju, pakalpojuma sfēras veidojumu un ražošanas uzņēmumu. 1
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopīga mērķa (mērķu) sasniegšanai. I. Forands savā darbā Biznesa vadības tehnoloģijas, min, ka šo grupu var saistīt netikai mērķis, bet arī darbības plānveidība, intereses, laika faktors, informācija, kopīgs īpašums, resursi u.t.t. Tāda, vai ļoti līdzīga, definīcija, atrodama literatūrā par menedžmentu. Apskatot tuvāk nākas secināt, ka ne viss, kur ir cilvēku grupa un kur ir vienojošs mērķis veido organizāciju, kā, piemēram, koncertos, kur ir liels pūlis un ir kopīgs mērķis – baudīt koncertu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-4,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1343106
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties